به سایت حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید
يکشنبه ٢٢ تير
صفحه اصلی > اخبار سایت 
اخبار > لزوم تدوین برنامه عملیاتی معاونت آموزشی درمقابله با بیماری کووید 19


  چاپ        ارسال به دوست

معاون آموزشی دانشگاه تاکید کرد:

لزوم تدوین برنامه عملیاتی معاونت آموزشی درمقابله با بیماری کووید 19

 

معاون آموزشی بر ضرورت تدوین برنامه عملیاتی معاونت آموزشی در مقابله با بیماری کووید 19 تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر فرهاد فراهانی در جلسه بررسی برنامه عملیاتی مقابله با بیماری کوید 19 با بیان اینکه در فصل پاییز با بیماری کرونا به شدت و جدی درگیر خواهیم بود، گفت: معاونت آموزشی نیز همسو با دیگر معاونتها و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به منظور ارتقای علمی اساتید دانشجویان و کارکنان دانشگاه در مقابله با کرونا ویروس با جمع بندی یک برنامه کامل در قالب برنامه عملیاتی واردخواهد شد.

او با اشاره به اینکه جای حوزه آموزشی در برنامه عملیاتی مقابله با بیماری کووید 19 خالی است، اظهار کرد: شروع تحصیلی سال آینده شروعی جدی است و ما باید با توجه به تجربه ها ی خود مطالب و برنامه های آموزشی را در فاز های تعریف شده برنامه عملیاتی تدوین کنیم و خود را در فاز آمادگی قرار دهیم.

فراهانی با اشاره به چالشهای روبرو در آغاز سال تحصیلی جدید بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی در این حوزه تاکید کرد و افزود: برنامه های ما باید برای ترم جدید تحصیلی مشخص و معین باشد و بتوانیم با تدوین یک برنامه عملیاتی جامع در حوزه آموزش در سطح کشور پیشرو باشیم.

 معاون آموزشی دانشگاه با تاکیدبرساماندهی آموزش مجازی تصریح کرد: شورای نظارت بر آموزش و آزمون مجازی دانشگاه با قدت عمل خواهد کرد و بازدید و گزارش گیری از دانشکده ها را به طور جدی و قوی در برنامه های خود خواهد داشت.  

 

 

 


٠٨:٠١ - شنبه ٧ تير ١٣٩٩    /    شماره : ١٠٤٩٧١    /    تعداد نمایش : ٢١







پا صفحه

آدرس: همدان، خیابان شریعتی، چهار راه شریعتی روبروی تالار مرمر، ساختمان شماره چهار، معاونت آموزشی دانشگاه

تلفن: 32510185-32511953 - 081             نمابر: 32520203 - 081                وب سایت:Dme.Umsha.ac.ir

سال 1399: « جهش تولید »

تمامی حقوق سایت متعلق به معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد.

Copyright © 2017-2018 Hamedan University of Medical Scinces - All rights reserved