کارشناسان امور هیات علمی:
خانم ثریا نوری
تحصیلات: کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی
آدرس الکترونیکی: Pg@umsha.ac.ir
تماس: ۳۱۳۱۱۱82-۰۸۱
خانم طیبه میرمعینی
تحصیلات: دکتری مدیریت منابع انسانی
آدرس الکترونیکی: Pg@umsha.ac.ir
تماس: ۳۱۳۱۱۱۸3-۰۸۱
خانم سمیه کوهپیما
تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی
آدرس الکترونیکی: Pg@umsha.ac.ir
تماس: ۳۱۳۱۱۱7۶-۰۸۱
خانم سمیه حسینی راد
تحصیلات: کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانیڀزشکی
آدرس الکترونیکی: Pg@umsha.ac.ir
تماس: ۳۱۳۱۱۱77-۰۸۱
شرح وظایف :
۱- پیگیری و انجام کلیه امور مربوط به تصویب تشکیلات دانشکده ها با همکاری معاونت محترم توسعه
۲- تکمیل و بارگذاری اطلاعات دانشکده ها شامل گروه های آموزشی ، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در سامانه سابنا
۳-پیگیری و مکاتبه جهت اخذ مجوز شورای دانشگاه جهت گروه های آموزشی و مکاتبه جهت اخذ مجوز گروه های آموزشی از وزارت متبوع
۴-پیگیری و برآورد هیئت علمی مورد نیاز در مقاطع کارشناسی ارشد ،دکتری ph.d ،تخصصی و فوق تخصصی از دانشکده ها و ارسال به وزارت متبوع
۵- هماهنگی و جمع آوری اعلام نیاز فراخوان از دانشکده ها و همکاری با هیئت اجرایی جذب در امور مربوط به فراخوان جذب عضو هیئت علمی
۶- تهیه و ارسال شاخص های اختصاصی با مستندات مربوطه در حوزه معاونت آموزشی
۷- انجام و ارسال مکاتبات در این واحد به حوزه های مختلف شامل (وزارت متبوع،ریاست دانشگاه،هیئت اجرائی جذب، هیئت ممیزه و..........)
۸-تهیه پروفایل و بروز رسانی گروه های آموزشی جهت بهره برداری در حوزه های مختلف
۹-انجام امور مربوط به تمدید قرارداد های اعضای هیئت علمی(پیمانی،تعهدات،قراردادی و سایر...)
۱۰-انجام امور مربوط به صدور ابلاغ اعضای هیئت علمی معرفی شده از وزارت متبوع به این دانشگاه جهت انجام تعهدات اعم از دکتری Ph.D، دکتری تخصصی و فوق تخصص
۱۱-انجام کلیه امور اداری مربوط به متعهدین خدمت(بورسیه ، متعهدین خاص و سرباز ماده ۱) و پیگیری گزارش پیشرفت تحصیلی دانشجویان بورسیه
۱۲-بررسی ، تایید و ارسال قرارداد ها و اسناد حق التدریس کلیه دانشکده ها و مراکز بهیاری تویسرکان و نهاوند
۱۳-جمع آوری و برآورد ابلاغ های آموزشی اعضای هیئت علمی در هر نیمسال تحصیلی و محاسبه حق التدریس هر عضو هیئت علمی و غیر هیئت علمی
۱۴- انجام امورجاری حسب درخواست اعضای هیئت علمی شامل: صدور معرفی نامه به سازمان ها درامور دولتی، ،تهیه گواهی های انجام خدمت،گواهی پایان تعهدات و گواهی راه اندازی رشته و....
۱۵- بررسی و ارسال پایان تعهدات اعضای هیئت علمی به وزارت متبوع جهت اخذ دانشنامه تحصیلی
۱۶- ارسال آمار و اطلاعات اعضای هیئت علمی به مبادی ذی ربط(وزارت متبوع،استانداری،فرمانداری،معاونت تحقیقات و...)
۱۷- راهنمایی و ارائه مشاوره در کلیه امور به اعضای هیئت علمی و ادارات مرتبط مطابق قوانین و مقررات داخلی و وزارتی به صورت حضوری و تلفنی
۱۸-پیگیری و جمع آوری شاخص های هیئت امناء از دانشکده ها و ارسال به دفتر ریاست دانشگاه