زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
دانشگاه علوم پزشکی همدان
زبان EN

 

کارشناسان امور هیات علمی:

 

خانم ثریا نوری

تحصیلات: کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی

آدرس الکترونیکی:  Pg@umsha.ac.ir

تماس: ۳۱۳۱۱۱82-۰۸۱

 

خانم طیبه میرمعینی

تحصیلات: دکتری مدیریت منابع انسانی

آدرس الکترونیکی:  Pg@umsha.ac.ir

تماس: ۳۱۳۱۱۱۸3-۰۸۱

 

خانم سمیه کوهپیما

تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی

آدرس الکترونیکی:  Pg@umsha.ac.ir

تماس: ۳۱۳۱۱۱7۶-۰۸۱

 

 خانم سمیه حسینی راد

تحصیلات: کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانیڀزشکی

آدرس الکترونیکی:  Pg@umsha.ac.ir

تماس: ۳۱۳۱۱۱77-۰۸۱

 

شرح وظایف :

 

۱- پیگیری و انجام کلیه امور مربوط به تصویب تشکیلات دانشکده ها با همکاری معاونت محترم توسعه

۲- تکمیل و بارگذاری اطلاعات دانشکده ها شامل گروه های آموزشی ، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در سامانه سابنا

۳-پیگیری و مکاتبه جهت اخذ مجوز شورای دانشگاه جهت گروه های آموزشی و مکاتبه جهت اخذ مجوز گروه های آموزشی از وزارت متبوع

۴-پیگیری و برآورد هیئت علمی مورد نیاز در مقاطع کارشناسی ارشد ،دکتری ph.d ،تخصصی و فوق تخصصی از دانشکده ها و ارسال به وزارت متبوع

۵- هماهنگی و جمع آوری اعلام نیاز فراخوان از دانشکده ها و همکاری با هیئت اجرایی جذب در امور مربوط به فراخوان جذب عضو هیئت علمی

۶- تهیه و ارسال شاخص های اختصاصی با مستندات مربوطه در حوزه معاونت آموزشی

۷- انجام و ارسال مکاتبات در این واحد به حوزه های مختلف شامل (وزارت متبوع،ریاست دانشگاه،هیئت اجرائی جذب، هیئت ممیزه و..........)

۸-تهیه پروفایل و بروز رسانی گروه های آموزشی جهت بهره برداری در حوزه های مختلف

۹-انجام امور مربوط به تمدید قرارداد های اعضای هیئت علمی(پیمانی،تعهدات،قراردادی و سایر...)

۱۰-انجام امور مربوط به صدور ابلاغ اعضای هیئت علمی معرفی شده از وزارت متبوع به این دانشگاه جهت انجام تعهدات اعم از دکتری Ph.D، دکتری تخصصی و فوق تخصص

۱۱-انجام کلیه امور اداری مربوط به متعهدین خدمت(بورسیه ، متعهدین خاص و سرباز ماده ۱) و پیگیری گزارش پیشرفت تحصیلی دانشجویان بورسیه

۱۲-بررسی ، تایید و ارسال قرارداد ها و اسناد حق التدریس کلیه دانشکده ها و مراکز بهیاری تویسرکان و نهاوند

۱۳-جمع آوری و برآورد ابلاغ های آموزشی اعضای هیئت علمی در هر نیمسال تحصیلی و محاسبه حق التدریس هر عضو هیئت علمی و غیر هیئت علمی

۱۴- انجام امورجاری حسب درخواست اعضای هیئت علمی شامل: صدور معرفی نامه به سازمان ها درامور دولتی، ،تهیه گواهی های انجام خدمت،گواهی پایان تعهدات و گواهی راه اندازی رشته و....

۱۵- بررسی و ارسال پایان تعهدات اعضای هیئت علمی به وزارت متبوع جهت اخذ دانشنامه تحصیلی

۱۶- ارسال آمار و اطلاعات اعضای هیئت علمی به مبادی ذی ربط(وزارت متبوع،استانداری،فرمانداری،معاونت تحقیقات و...)

۱۷- راهنمایی و ارائه مشاوره در کلیه امور به اعضای هیئت علمی و ادارات مرتبط مطابق قوانین و مقررات داخلی و وزارتی به صورت حضوری و تلفنی

۱۸-پیگیری و جمع آوری شاخص های هیئت امناء از دانشکده ها و ارسال به دفتر ریاست دانشگاه

 
 
 
نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 6
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 178328
تعداد کاربران بر خط 0