زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
دانشگاه علوم پزشکی همدان
زبان EN
  • تاریخ انتشار : 1402/07/15 - 10:07
  • تعداد بازدید : 3339
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 2493
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 03-1402

**قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1402

ضمن عرض تبریک و تهنیت جهت قبولی پذیرفته شدگان آزمون سراسری نیمسال تحصیلی 03-1402 در این دانشگاه به اطلاع می رساند ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله به شرح ذیل انجام می پذیرد:

مرحله اول  :  ثبت نام اینترنتی (تاریخ آن متعاقبا اعلام میگردد)و از مراجعه حضوری خودداری فرمایید ( ثبت نام ورودی های مهر و بهمن همزمان با هم می باشد.

           شروع کلاس ها از تاریخ 22 مهر  1402 میباشد 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:

ابتدا تصویر مدارک ذیل را اسکن وبا فرمت Jpg ذخیره نمایید . ضمنا"حجم (Size ) فایل نباید ازKB150 بیشتر باشد.

1 – عکس جدید 4*3(خواهران با پوشش اسلامی کامل )

2 –اصل گواهینامه دیپلم متوسطه برای دانشجویان مقطع  نظام جدید 3-3-6

3- اصل گواهینامه پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی

4- اصل گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام سالی واحدی

5- اصل ریزنمرات  مقطع  نظام جدید 3-3-6

6- اصل ریزنمرات  دوره  پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی

7- اصل ریزنمرات دوره متوسطه  نظام سالی واحدی

8- شناسنامه وکارت ملی

9- فرمهای آموزشی موجود در سامانه ثبت نام را بصورت خوانا و با خودکار آبی تکمیل نمایید وسپس اسکن نمایید.

 فرمهای آموزشی  موجود در سایت: 

  • فرم شماره 1 جهت تمامی پذیرفته شدگان
  • فرم شماره 6 جهت پذیرفته شدگان دوره صرفاً روزانه با سهمیه مناطق 2 و 3
  • فرم شماره 4 جهت پذیرفته شدگان با سهمیه منطقه یک و سهمیه شاهد وایثارگران
  • فرم مشخصات
  • فرم پرونده سلامت که  توسط پزشک در شهر محل سکونت تکمیل و تایید گردیده باشد.
  • فرم شماره (2) مخصوص پذیرفته شدگان جدیدالورودی که قبلا در دانشگاه دیگری تحصیل نموده اند و اصل مدارک تحصیلی دبیرستان را در دسترس ندارند ، یا خواهان تطبیق دروس گذرانده در رشته قبلی میباشند، نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمایند.لازم به ذکر است دانشجویانی که قصد تطبیق واحد دروس رشته قبلی را دارند ، میبایست پس از ثبت نام اینترنتی از دانشکده مربوطه درخواست خود را پیگیری نمایند.
  • مراجعه به سامانه تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir و پس از انتخاب نظام و مقطع تحصیلی اقدام به اخذ تاییدیه تحصیلی(دانشگاهها+سایر سازمانها) نمایید،لازم به ذکر است در  قسمت مشخصات استعلام گیرنده ؛ نوع استعلام گیرنده را وزارت بهداشت وآموزش پزشکی  و دانشگاه استعلام گیرنده را دانشگاه علوم پزشکی همدان انتخاب نمایید. و پس از ثبت نام کد رهگیری را در فرم مشخصات وارد نمایید.نیازی به اسکن کد رهگیری نمی باشد.

بدیهی است در هر زمان که دانشگاه ، ثبت نام دانشجو را به علت مغایرت با مقررات یا نقص مدارک ثبت نامی غیرمجاز تشخیص دهد، بلافاصله از ادامه تحصیل پذیرفته شده جلوگیری به عمل خواهد آورد.

پس از اتمام ثبت نام به صفحه هم آوا مراجعه نمایید و اطلاعیه ها و زمان شروع کلاسها را مطالعه نمایید https://hamava.umsha.ac.ir/CAS

جهت ورود به سامانه آموزشی هم آوا:

کد کاربری : شماره دانشجویی که از ثبت نام اینترنتی دریافت می کنید و پسورد کد ملی میباشد 

اطلاعیه دانشجویان پردیس خودگردان

دانشجویان پردیس خودگردان جهت پرداخت شهریه وتشکیل پرونده مالی به آدرس ذیل مراجعه نمایند.https://ib.umsha.ac.ir

جهت مطالعه و آیین نامه و مقررات آموزشی به آدرس ذیل مراجعه نمایید.https://dme.umsha.ac.ir

در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی با واحد کامپیوتر با شماره های 08131311154_0813131155_08131311156 تماس حاصل نمائید.

مرحله دوم:  ارسال مدارک

تمام مدارک ثبت نامی ذیل را تا پایان مهر ماه به آدرس پستی ذبل ارسال نمایید :

همدان- چهار راه پژوهش – روبروی بیمارستان بوعلی  ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی همدان – طبقه اول اداره کل آموزش با کد پستی 6517838736 ارسال نمایید.در قسمت مشخصات گیرنده حتما نام ونام خانوادگی،رشته تحصیلی و شماره دانشجویی را وارد نمایید.

**توجه: قبل از ارسال  برای خودتان از تمامی مدارک به اندازه کافی کپی تهیه فرمایید.

مدارک ثبت نامی جهت ارسال:

1 –  چهار قطعه عکس جدید 4*3(خواهران با پوشش اسلامی کامل )

2 –اصل گواهینامه دیپلم متوسطه برای دانشجویان مقطع  نظام جدید 3-3-6 به انضمام یک برگ کپی آن

3- اصل گواهینامه پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی به انضمام یک برگ کپی آن

3- اصل گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام سالی واحدی به انضمام یک برگ کپی آن

4- اصل ریزنمرات  مقطع  نظام جدید 3-3-6 به انضمام یک برگ کپی آن

5- اصل ریزنمرات  دوره  پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی به انضمام یک برگ کپی آن

6- اصل ریزنمرات دوره متوسطه  نظام سالی واحدی به  انضمام یک برگ کپی آن

7- کپی شناسنامه وکارت ملی یکسری

8- فرمهای ثبت نامی تکمیل شده شامل:

  • فرم شماره 1 جهت تمامی پذیرفته شدگان
  • فرم شماره 6 جهت پذیرفته شدگان دوره صرفاً روزانه با سهمیه مناطق 2 و 3
  • فرم شماره 4 جهت پذیرفته شدگان با سهمیه منطقه یک و سهمیه شاهد وایثارگران
  • فرم مشخصات
  • فرم پرونده سلامت که  توسط پزشک در شهر محل سکونت تکمیل و تایید گردیده باشد.
  • فرم شماره (2) مخصوص پذیرفته شدگان جدیدالورودی که قبلا در دانشگاه دیگری تحصیل نموده اند و اصل مدارک تحصیلی دبیرستان را در دسترس ندارند ، یا خواهان تطبیق دروس گذرانده در رشته قبلی میباشند، نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمایند.لازم به ذکر است دانشجویانی که قصد تطبیق واحد دروس رشته قبلی را دارند ، میبایست پس از ثبت نام اینترنتی از دانشکده مربوطه درخواست خود را پیگیری نمایند.

در صورت بروز مشکل در موارد آموزشی و ارسال مدارک  با کارشناسان واحد ثبت و پذیرش تماس حاصل نمائید.

 * کارشناس دوره پردیس خودگردان واحد شهریه پرداز  شامل رشته های دندانپزشکی،پزشکی،داروسازی،پرستاری،مامایی، علوم آزمایشگاهی، پرتو شناسی (رادیولوژی)هوشبری،اتاق عمل،کتابداری ، فن آوری اطلاعات سلامت و رشته های بهداشت حرفه ای،بهداشت عمومی و بهداشت محیط   سرکار  خانم  توانا 08131311160

 * کارشناس رشته پزشکی و علوم تغذیه  دوره روزانه سرکار خانم سپهر: 08131311161

 * کارشناس رشته های دندانپرشکی،داروسازی،فیزیوتراپی،کاردرمانی،گفتار درمانی،شنوایی شناسی،اعضای مصنوعی و وسایل کمکی دوره  روزانه  سرکار خانم شماعی:08131311163 

 * کارشناس رشته های علوم آزمایشگاهی، پرتو شناسی (رادیولوژی)هوشبری،اتاق عمل،کتابداری ، فن آوری اطلاعات سلامت دوره روزانه و اتباع غیر ایرانی  سرکار خانم ترکاشوند 08131311164

* کارشناس رشته های پرستاری،مامایی و فوریتهای پزشکی دوره روزانه  و رشته فوریتهای پزشکی  و رشته پرستاری  دانشکده نهاوند و ملایر سرکار خانم بیات : 08131311162

* کارشناس رشته های بهداشت حرفه ای،بهداشت عمومی و بهداشت محیط دوره روزانه سرکار خانم  زرعی: 08131311142

مراحل اخذ معافیت تحصیلی برای دانشجویان(آقایان):

**در صورتی که دانشجو دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم میباشد نیازی به انجام مراحل زیر نمیباشد و صرفا میبایست تصویر مدرک نظام وظیفه خود را همراه سایر مدارک به اداره کل آموزش ارسال نماید.

1-وارد سامانه sakha.epolice.ir(سامانه‌ی احراز هویت خدمات انتظامی) شوید .

2-در قسمت user name  و password  کد ملی را وارد نمایید.

3-در منو وظیفه عمومی معافیت دانشجوئی داخل کشور را انتخاب نمایید و بقیه مراحل را انجام دهید تا به مرحله پرداخت و سپس تائید اولیه مشمول برسد.

4-در مرحله نهائی و پس از تائید دانشگاه پرینت معافیت تحصیلی خود را گرفته و جزء مدارک لازم پست نمایید.

** قابل ذکر است پذیرفته شدگان نیم سال دوم سال تحصیلی 03-1402 در صورتیکه مقطع دیپلم خود را در سال جاری به پایان رسانیده اند در نیمه دوم دی ماه اقدام به اخذ معافیت دانشجویی خود نمایند و کسانی که سال گذشته فارغ التحصیل شده اند می بایست درخواست اعزام نمایند تا وارد غیبت نظام وظیفه نشوند

در صورت بروز مشکل با مسئول واحد نظام وظیفه سرکار خانم زهره وند تماس حاصل نمائید.08131311171

در ضمن جهت اطلاع و هماهنگی با امور خوابگاه ها با شماره 08138381018تماس حاصل فرمایید .

 

  • گروه خبری : معاونت آموزشی ,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 130365
کلمات کلیدی
واحد خبر معاونت آموزشی  
خبرنگار

واحد خبر معاونت آموزشی  

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

نشانی
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 48
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 184531
تعداد کاربران بر خط 2